Monday, November 12, 2012

Behind the Mirror: Beauty-Boxes în România: Lulubox

Eu sunt o mare iubitoare de surprize plăcute. Din acest motiv mă uitam cu o oarecare invidie la beauty-blogger-ițele din Germania, Angia și SUA cum povesteau despre cutiuțele cu surprize pe care le primeau. Evident primirea cutiei în sine nu era o surpriză - pentru că era precomandată și preplătită (~$10 sau ~€10) - dar conținutul nu era cunoscut până la deschiderea ei de unde și surpriza. Scriu cu invidie, pentru că respectivele cutii se livrau doar în țările respective, iar la noi nu am găsit așa ceva la data respectivă.
Dar uite că la un mom dat au apărut și la noi cutiuțele cu suprize. După un mic studiu de piață am decis să comand Lulubox. Am comandat cutia din septembrie și pe cea din octombrie. Dar am avut parte de o surpriză neplăcuta și am fost tare dezamăgită, iată de ce:
  • Ca să poți comanda cutia, trebuie să primești un cod de la ei. Ceea ce mi se pare prea complicat, în definitiv este o cutie cu cosmetice, nu secrete naționale.
  • Cutiile au ajuns târziu: cutia din septembrie a ajuns pe 1 octombrie și cea din octombrie (după o prealabilă informare pe facebook a unor întârzieri) a ajuns pe 7 noiembrie.
  • Cutia ar trebui sa conțină 5 produse (în variante mini sau full size) - al 5-lea produs fiind o surpriza.

  • În septembrie cutia s-a numit Metamorphosis și a conținut după cum urmează:
    Două mostre de parfum (1,5 ml fiecare): „La vie est belle” de la Lancôme și „Lady Rebel” de la Mango
    O mostră de rimmel  „Outrageous Volume” de la Sephora (2 ml)
    O cremă de corp de la Collistar in variantă small size (30 ml)
    O ojă de la Sephora 5 ml (produsul supriză)
  • În octombrie care s-a numit Beauty Day:
    Alte două mostre de parfum (fiecare 1,5 ml unul fiind produsul surpriză): „Signorina” de la Salvatore Ferragamo și „Mademoiselle Ricci” de la Nina Ricci
    O mostră de mască antiacneică pentru față (gramaj nespecificat) de la Lush
    O mostră de șampon și una de balsam (8 ml fiecare) cu un voucher de reducere pentru tratament capilar toate de la Keune
    Un cub pentru baie (18 gr) de la Sephora
  • Nu neg calitatea acestor produse, dar mă deranjează că se cer 59 RON pentru niște mostre pe care scrie clar ”vânzarea interzisă” iar singurele produse ”full size” au un gramaj similar cu cel al mostrelor.
În concluzie m-am lecuit de cutiile cu surprize de la noi. Aștept să văd dacă nu vor apărea altele mai bune cu mai multe review-uri la ele și poate abia atunci îmi voi mai comanda una.

Singurul lucru bun pentru mine din toată povestea asta a fost marea pasiune pe care am dezvoltat-o pentru unul din parfumuri „La vie est belle” de la Lancôme.

Alex.

No comments: