Friday, May 3, 2013

Behind the Mirror: Cremă de ochi „făcută în casă”


Dragele și dragii mei cititori,

voi continua seria de produse cosmetice făcute în casă cu o cremă de ochi, pe care am facut-o în aceeași perioadă cu gelul de ochi, pe care vi l-am prezentat anterior.
Toate ingredientele, rețeta și recipientele au fost și de această dată luate de pe site-ul elemetal.
Această cremă este mai hidratantă decât gelul de ochi și o folosesc în principal noaptea.
Conține:
ulei de orez (un ulei foarte ușor, care intră repde în piele și prin proprietățile sale este foarte bun pentru îngrijirea zonei sensibile a ochilor)
acid hialuronic (ajută la refacerea epidermei și astfel are un efect de „umplere” a ridurilor)
extract de acmella (foarte bun în regenerearea tenului și tratarea ridurilor)
ulei esențial de trandafiri (pe lângă mirosul foarte frumos, ajută la circulația sanguină în capilare) șâ
apă de albăstrele (ajută la eliminarea lichidului de sub ochi și decolorează cearcănele).

Textura cremei este una foarte fină și penetrantă, fără a lăsa urme grase. Am folosit acestă cremă inclusiv după ce mi-am facut masaj cu ulei vegetal și a intrat foarte bine și repede în piele.
Termenul de folosire al acestui produs este tot de 3 luni, iar cantitatea rezultată ajunge pentru această perioadă.
Produsul nu costă foarte mult, dar poate fi ușor mai complicat de făcut pentru un începător, mai ales comparat cu gelul de ochi. Totuși rezultatele obținute merită efortul depus.

Smile, it is good for the skin!
Alex.

No comments: